Локомотив депосы

1891-1896 жж.

Темір жол вокзалының алаңында орналасқан.

1891 ж. ақпанда Ресей үкіметі Транссиб құрылысын бастау туралы шешім қабылдады және мұнара орнату бойынша арнайы комитет құрды. Батыс-сібір мұнарасының құрылысын К.Я. Михайловский басқарды. Темір жол бес жылда салынды.(1892-1897жж.), сол уақыт бойы паровозды депо ғимараты салынды. Құрылыс қаладан бес шақырым жердегі бос жерде басталды. 1896 ж. 1 қазанда ғимарат салынып бітті және онда паровозды депо орналасты. Макшино бекетінен Есілкөл бекетіне дейін 272 шақырымды жолдар алаңында, паровоздар жүретін орындар айналымды болып келгендіктен, сол кезде Петропавл депосы ең ірі болып есептелді.

Кірпішті, бірқабатты, 1660ш.м ауданды ғимарат. Сыртындағы қабырғалары периметр бойынша қырықкөлемді контркербездік бутты тасқа тіреледі. Едені және жабуы ағаш шатыры қаңылтыр. Терезелері үлкен, аркалы типті, ұсақ торлы жақтаулы. Депо қасынааса үлкен өнеркәсіп жөндеу үшін шеберханалар және т.б. көмекшілер орналастырылып салынған.

Ғимарат көпестік шет аймақты қаланың тарихи жоспарының үлгісі , 19 соңы мен 20ғ басында жоспарлы кірпішті құрылысқа әлеуметтік және көлік-өнеркәсіптік мағынада сипаттамасы және қаланың сәулет мұрасы болып табылады.

1896 ж арналған "Степной край" газеті №11 .
М.А.Морозов Петропавл бойынша, - Алматы,1981ж.
М.А.Морозов Петропавл-Қазақстанның солтүстік қамалы.-Омбы,1993ж. Солтүстік Қазақстан облысы. Энциклопедия. Алматы. 2004ж. 393, 435-437 беттер.
В.Ф.Нузданов Жолда жүз жыл.// Транссиб басты жолда.-Петропавл,1991ж.

Комментарии (0)

Нет комментариев. Ваш будет первым!

Добавить комментарий